Megduplázódott a nézőszám novemberről decemberre az eSzínház előadásain, amire a karácsonyi időszakban a cégvezetők is felfigyeltek mint értékes ajándéklehetőségre. Az év végén számos zártkörű eSzínház-előadást tartottak, amelyeket nagyvállalatok vásároltak meg kompletten, és sok cég tetszőleges időpontban felhasználható kuponokkal lepte meg a dolgozóit. Az eSzínház jókor és sikeresen startolt, szeptembertől
a járványügyi korlátozások novemberi bevezetéséig több mint tízezer jegyet adtak el.
Úgy tűnik, a virtuális nézőteret tartósan meg lehet tölteni, az online elérhető kulturális csemegékre nem csak a pandémia miatti korlátozások idején van igény. A Világgazdaságnak az eSzínház vezetője, Légrádi Gergely trendfordulóról beszélt, miután bebizonyosodott, hogy nemcsak földrajzi korlátokat lehet leküzdeni a modern technika segítségével, hanem az audiovizuális tartalmakat elsősorban okoseszközön fogyasztó fiatalokat is meg lehet így szólítani. A digitalizáció és az internet révén sikerült elérni a klasszikus színházakból nagyon hiányzó 15–25 éveseket, és részben megalapozni a jövőt, amit a színházak többsége már a virtuális nézőtérre is támaszkodva képzel el.
A trendfordulóban nemcsak a közvetítés módjának, hanem a közvetített tartalomnak, az exkluzivitásnak, a backstage képeknek, az egyedi felvezetéseknek, a speciális kameraállásoknak is óriási szerepük van. Az eSzínházat működtető Alapítvány a Magyar Színházakért nonprofit szervezet hosszú távra tervez, ezért is költött a legmodernebb technológiára és eszközökre, és ezért ragaszkodik a magas színvonalú előadások igényes online képi megvalósításához. Ennek is köszönhető, hogy
az eSzínháznak máris több száz havi előfizetője van, a Netflixhez hasonló rendszerben már húsz színházi előadás és koncert található meg az on-demand repertoárban.
Az eSzínház streamelt és felvételről sugárzott előadásaira jegyet vásárlók 25-30 százaléka külföldön él, de a vidékiek körében is kiemelkedő sikerük van a budapesti online színházlátogatásoknak, ma már a nézők nagyobb része vidéki. A folyamatos fejlesztések a határon túli magyar színházak bekapcsolását is szolgálják, a nagyváradi előadások már láthatók az eSzínházban. Sokan vásárolnak támogatói jegyet, jelenleg 20-30 százalék az alapáron felül fizetők aránya, ami remélhetően megmarad a színházak megnyitása után is. Rövid távon aligha van esély arra, hogy újra lehessen színházba járni, az online kapuk viszont addig is egyre szélesebbre nyílnak, egyre több a streamelt, azaz a fix időpontban közvetített előadás, miközben jelentős ütemben nő a bármikor elérhető tartalmak köre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.