BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar fejlesztésű rendszer segít a hotelek okosításában

Check in és asztalfoglalás mobilról – már elérhető a Hotelify app, az első okosotthon-szolgáltatásokkal kombinált komplex szállodaüzemeltető rendszer

Bemutatták a kifejezetten szállodák számára fejlesztett, okosotthonnal kombinált komplex magyar fejlesztésű szállodaüzemeltető rendszert. A Hotelify okoshotel-applikáció, amely az App Store és a Google Play felületein is elérhető, lefedi a szállodai tartózkodás teljes folyamatát a foglalástól a távozásig. A Hotelify segíti a vendégeket, hogy mobiltelefonjukon keresztül elérjék a szállodák szolgáltatását, az üzemeltetőket pedig abban támogatja, hogy komoly digitalizációt és hatékonyságnövelést hajthassanak végre a költséghatékonyabb és professzionálisabb hotelüzemeltetés érdekében.

Mobile,Phone,With,Smart,Home,App,In,Modern,Bed,Room
Fotó: Shutterstock

Az okoshotelek piaca az elmúlt időszakban is dinamikus növekedést mutatott, előrejelzések szerint pedig robbanásszerű növekedés várható a következő években. 

A szállodák több mint 40 százaléka tervezi a közeljövőben okostechnológiák bevezetését a vendégélmény javítása érdekében.

„A szállodaipar igényeit felmérve célunk az volt, hogy a lakóotthonok és a társasházak után az elérhető legfejlettebb technológiák felhasználásával újabb területeket hódítsunk meg, és a hotelek számára is elérhetővé tegyük innovatív okosmegoldásainkat. A Hotelify hozzájárul a vendégélmény növeléséhez úgy, hogy gyorsabb és hatékonyabb kommunikációt biztosít, emellett segíti az igényekhez igazodó humánerőforrás-menedzsmentet és ezzel az üzemeltetési költségek csökkentését, a professzionális hotelüzemeltetés jegyében” – fejtette ki Szarvas Péter, a Chameleon Smart Home alapító-tulajdonosa.

Mitől lesz okos egy hotel?

A Hotelify mobilapplikációban több mint száz funkció érhető el. Ezek közé tartoznak az okosotthon-megoldásokra épülő okosszoba-technológiák (pl. okosvilágítás és -klímavezérlés), a digitális szolgáltatások és kommunikáció (különböző szállodai szolgáltatások telefonról való megrendelése és nyomon követése, chat), érintésmentes szolgáltatások (express check-in és check-out, digitális kulcsok), a fenntarthatóság és energiahatékonyság (energiatakarékos berendezések és világítás, intelligens energiafelhasználást monitorozó és optimalizáló rendszerek), valamint az adatok és az analitika teljes körű használata. Az alkalmazás használatával konkrét rendeléseket lehet leadni mobilról; foglalhatunk masszázsidőpontot, hívható a szobaszerviz, nyugágyunkhoz rendelhetjük a pincért, de akár takarítási igényünket is könnyen be lehet jelenteni.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.