BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megszólalt a Wizz Air vezérigazgatója a frankfurti botrányról

Megvizsgáljuk a tanulságokat, az utasok kárát pedig igyekszünk enyhíteni, amennyire lehet – mondta Váradi József, a Wizz Air  vezérigazgatója.

Budapestre tartó utas ötven maradt a frankfurti repülőtéren a múlthét végén, miután a Wizz Air egy 232 férőhelyes gép helyett csak 180 üléses repülőt küldött.

Elismerjük, hogy több hiba is történt Frankfurtban, a részleteket házon belül is vizsgáljuk, a tanulságokat leszűrjük, az utasokat pedig mindenképpen kompenzáljuk

– mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója az esettel kapcsolatban a turizmus.com nevű oldalnak. Azt is mondta, hogy az eredetileg Frankfurtból Budapestre tartó gép meghibásodott, ezért érkezett csak egy kisebb, 50 üléssel kevesebbel rendelkező Airbus a német nagyvárosba.

Fotó: Móricz-Sabján Simon / VG

„Hibázott az utasokat helyben kiszolgáló cég is, a felelősség viszont a Wizz Airt terheli, hiszen mi állunk szerződéses kapcsolatban az utasokkal. Megvizsgáljuk a tanulságokat, az utasok kárát pedig igyekszünk enyhíteni, amennyire lehet. Szeretném, ha mindenki látná, egyedi esetről van szó, amelyet őszintén sajnálunk” – nyilatkozta Váradi. Hozzátette, a történtek ellenére a Wizz Air Európában a legkevesebb járatát törlő légitársaság, a légi közlekedés csúcsra van járatva, ezért „drámaian leromlott az infrastrukturális kiszolgálás”, a légi irányítás túlterhelt. „Ezek a tényezők lerontják a légitársaságok eredményeit” – tette hozzá.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.