Jelentős forgalmat generált a fővárosi közlekedési mobiljegy próbaalkalmazása, a mobilapplikáción keresztül váltható digitalizált jegyből több, mint 3200 darabot vásároltak az elmúlt egy hónapban
– közölte a Nemzeti Mobilfizetési (NM) Zrt. A várakozásoknak megfelelően, zökkenőmentesen működik a 100E reptéri járatra váltható mobiljegy pilot projektje, amely a Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer (FVR) első fázisaként 2019. június 3-án indult.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. között létrejött szolgáltatási szerződés alapján elindított, a 100E reptéri buszjáratra mobilapplikáción keresztül megváltható mobiljegyből
az elmúlt egy hónapban 3598 darabot vásároltak az utasok, ez 3 238 200 forint forgalmat jelent.
Az alkalmazást június 3. és 23. között a Play Áruházból és a AppStore-ból 7630 alkalommal töltötték le, a legtöbben Magyarországról, de több mint 500 alkalommal az Egyesült Királyságból, valamint együttesen közel 600 alkalommal Németországól és az Egyesült Államokból történt installálás.
Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója a közleményben elmondta:
a 100E buszjáraton bevezetett közlekedési mobiljegy pilot projektben a BKK-val együtt vizsgálják a mobilapplikációval történő jegyvásárlási igényeket, annak érdekében, hogy a közeli jövőben elindulhasson a főváros teljes közösségi közlekedését lefedő új mobiljegyvásárlás.
A Budapesten kialakított rendszer tapasztalatait felhasználva céljuk, hogy a közlekedési mobiljegyet vidéki városok közösségi közlekedési rendszerében is megvalósítsák – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.