A cég az egyetlen a világon, amely száz éve ugyanazzal a márkanévvel repül, mint megalapításakor. Az igazgatósági tag szerint ehhez a sikerhez elengedhetetlen volt, hogy üzleti modelljük száz éve változatlan: össze akarják kötni az embereket, úttörő szerepet vállalnak a légiközlekedési iparágban. Hozzátette: a személyzet különleges hozzáállása az utasokhoz segített abban, hogy stabil ügyfélkörük alakuljon ki, ennek segítségével pedig a cég anyagi helyzetét is sikerült rendezni.
Megjegyezte: pár évvel ezelőtt nem volt egyértelmű, hogy az évfordulót egészséges és stabil pénzügyi háttérrel köszöntheti a légitársaság, de a költségcsökkentésnek köszönhetően javult a pénzügyi egyensúly és csökkent az adósság is. Jacomien Dijkstra a KLM jövőjével kapcsolatban aláhúzta: a digitalizációban és fenntarthatóságban is úttörő szerepet vállalnak, jelentős beruházások révén
áttérnek a biometrikus adatok használatára, elindították a „Fly Responsibly” felelős repüléssel kapcsolatos kampányukat, lehetővé téve az utasoknak a szén-dioxid-kibocsátás kompenzálását
és megkezdték az első bioüzemanyag-gyár építését Hollandiában – sorolta, majd hozzátette: a KLM célja a teljes karbonsemlegesség elérése.
A KLM 1919. október 7-én alakult meg, első járatát fél évvel később, 1920 májusában teljesítette Amszterdam és London között. Az Air France-szal közösen 15 évvel ezelőtt, 2004-ben alakították meg az Air France-KLM Csoportot. A KLM 2018-ban 1 milliárd eurós üzemi eredményt ért el, ugyannyit, mint egy évvel korábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.