A Wizz Air bejelentette, hogy
járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120 százalékát az utasok WIZZ számláján,
miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma – írja közleményében a légitársaság.
Az utasoknak – külön kérésre – természetesen továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.
Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan
a légitársaság legkésőbb április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét.
A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni utasait, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.