Eséssel kezdte a napot a Boeing, aztán mégis felfelé indult a kurzus. Bár nyitás előtt elég halovány számokat jelentett a cég.
Az elemzők részvényenként 2,1 dolláros veszteséget vártak az utolsó negyedévben. Ezzel szemben részvényenként 15,2 dollár veszteséget könyvelt el a társaság.
Ugyanakkor a 15,3 milliárd dolláros bevétel felülmúlta a 15,1 milliárdos elemzői konszenzust. Nem így a 4,3 milliárd dolláros free cash-flow veszteség, miután a piac csak 4 milliárd dollárra számított. Meglepő módon nem adott számszerű előrejelzést a menedzsment, de azt várják, hogy az idei bevétel és működési cash flow idén felülmúlja a tavalyit.
Azért jutott jó hír is a hétre, Európában újra megkapta a repüléshez szükséges engedélyeket a Boeing 737 Max gépe. A 2019 tavaszi baleseteket követően tavaly novemberben az Egyesült Államokban oldották fel elsőként a típus repülési tilalmát. Amit nem sokkal később követett Brazília és Kanada is. Ugyanakkor Kínában még mindig repülési tilalom van érvényben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.