A járművek beszerzése mellett legalább annyira fajsúlyos a töltési infrastruktúra kérdésköre. A témát Balasa Leventével, a Siemens Smart Infrastructure üzletágának vezetőjével jártuk körbe.
A podcast a lejátszóra kattintva indítható.
Érdemes meghallgatnia a VGPodcast más témákban készült adásait is. Ezeket itt éri el:
Gyakorlatilag mindenki találhat olyan ismerőst, akinek a segítségével feljuthat egy hajóra, hiszen a balatoni csapatok többsége emberhiánnyal küzd, tehát nem kell azonnal egy vitorlás vásárlásán gondolkodni – vallja a négyszeres világbajnok, Litkey Farkas.
Érdemes még belevágni az airbnb-zésbe? Mi történik a színfalak mögött? Erről kérdeztük Schumicky Balázst, a Magyar ApartmanKiadók Egyesületének elnökét.
Nincs megállás, tovább emelkedhetnek a nyaralóárak a Balatonnál – mondta Balla Ákos, a Balla Ingatlan tulajdonos-vezérigazgatója, aki szerint további 10 százalékos drágulás jöhet. Miközben a Velencei-tó már agglomerációnak számít, a Tisza-tó nem vonzza a befektetőket.
Mennyire van készen egy készház? Mennyibe kerülnek az egyedi igények, és egyáltalán mennyire lehetnek egyediek az igények? A VG podcast sorozatában minderről az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Környezettudatos és Szerelt Technológiás Szakmai Tagozata elnökével, Kárpáti Józseffel beszélgetünk.
A tisztítótűz után megerősödés jöhet a logisztikai ágazatban, azt azonban egyelőre nehéz megmondani, hány társaság maradt életben a piacon – mondta Erdélyi Barna, a Waberer’s vezérigazgatója. Az új stratégia pozitív hatásai már idén visszatükröződnek a társaság számaiban.
A járvány alatt nem kellett azzal foglalkoznia a kórházaknak, hogy mennyit költenek betegellátásra – mondta a VG egészségügyi podcastjének Ficzere Andrea. A Magyar Kórházszövetség elnöke ugyanakkor kiemelte, hogy sok helyen falakat kellett bontani, betegutakat kellett átszervezni, így olyan infrastruktúrát alakítottak ki, melyek hosszú távon is fennmaradhatnak. Ficzere szerint, szerencsés lenne, ha a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK) a minőséget és az eredményességet finanszírozná.
Hol vannak már az autómániás fiatalok, akik a lóerők, és nyomatékadatok bűvöletében éltek? Hová lettek a nagy klasszikus, V8-as motorok? Bár a metál fényezés még most is szépen csillog, a telefonintegráció lett az egyik bűvös hívószó autóvásárláskor. Az autóipar-, és az autók átalakulásáról Nagy Bertalant, a Concorde Értékpapír privátbanki-üzletfejlesztési igazgatóját Andor Attila kérdezte.
A következő két évben 1500 milliárd forintnyi forrás jut az agrárium és az élelmiszeripar számára a vidékfejlesztési forrásokból. Megéri a kormánynak ide befektetni, minden fejlesztésre fordított forint közel másfél forintot hoz vissza – mondta a VG-nek adott interjújában Nagy István agrárminiszter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.