BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A FlixBus megvásárolta az USA legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját

A Greyhound megvásárlása jelentős mérföldkő a vállalat globális terjeszkedési stratégiájában.

A FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási szolgáltatója bejelentette, hogy megvásárolta a FirstGroup Plc.-től a Greyhound Lines Inc.-t, az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját. A FlixMobility víziója, hogy könnyen használható, megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget biztosítson világszerte. A felvásárlással a vállalat újabb fontos lépést tesz ennek megvalósítása felé.

Fotó: FlixBus

A globális FlixBus-hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban 400 ezer napi összeköttetést biztosít.

A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente.

A szén-dioxid-kibocsátás tekintetében kiváló környezeti teljesítményüknek köszönhetően a távolsági buszok világszerte elengedhetetlenek a fenntartható mobilitási forradalomhoz. A FlixMobility legfrissebb befektetési köre egyértelműen jelzi az elköteleződést a zöldjövő felé. 

A Greyhound felvásárlásával a FlixMobility jelentősen közelebb kerül azon víziójához, hogy a zöld- és megfizethető utazást mindenki számára elérhetővé tegye.

A hálózatunk folyamatos bővítése partnerek bevonásával és akvizíciókkal mindig szerves része volt a növekedési stratégiánknak, globális jelenlétünk építésének. A Greyhound megvétele hatalmas lépés előre, ami megerősíti a FlixBus pozícióját az USA-ban. A FlixBus és a Greyhound csapatainak közös víziója, hogy az okos, megfizethető és fenntartható mobilitás mindenki számára elérhetővé váljon

 – mondta Jochen Engert, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója.

Az elmúlt nyolc évben a FlixMobility jelentős sikereket ért el: 

a FlixBus Európa legnagyobb távolságibusz-hálózata lett, csak 2019-ben több mint 62 millió embert juttatott el úti céljára.

A Greyhound megvásárlása jelentős mérföldkő a vállalat globális terjeszkedési stratégiájában, a jövőbeli növekedés kritikus hajtóereje.

A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.