BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A FlixBus megvásárolta az USA legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját

A Greyhound megvásárlása jelentős mérföldkő a vállalat globális terjeszkedési stratégiájában.

A FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási szolgáltatója bejelentette, hogy megvásárolta a FirstGroup Plc.-től a Greyhound Lines Inc.-t, az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatóját. A FlixMobility víziója, hogy könnyen használható, megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget biztosítson világszerte. A felvásárlással a vállalat újabb fontos lépést tesz ennek megvalósítása felé.

Fotó: FlixBus

A globális FlixBus-hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban 400 ezer napi összeköttetést biztosít.

A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente.

A szén-dioxid-kibocsátás tekintetében kiváló környezeti teljesítményüknek köszönhetően a távolsági buszok világszerte elengedhetetlenek a fenntartható mobilitási forradalomhoz. A FlixMobility legfrissebb befektetési köre egyértelműen jelzi az elköteleződést a zöldjövő felé. 

A Greyhound felvásárlásával a FlixMobility jelentősen közelebb kerül azon víziójához, hogy a zöld- és megfizethető utazást mindenki számára elérhetővé tegye.

A hálózatunk folyamatos bővítése partnerek bevonásával és akvizíciókkal mindig szerves része volt a növekedési stratégiánknak, globális jelenlétünk építésének. A Greyhound megvétele hatalmas lépés előre, ami megerősíti a FlixBus pozícióját az USA-ban. A FlixBus és a Greyhound csapatainak közös víziója, hogy az okos, megfizethető és fenntartható mobilitás mindenki számára elérhetővé váljon

 – mondta Jochen Engert, a FlixMobility alapítója és ügyvezető igazgatója.

Az elmúlt nyolc évben a FlixMobility jelentős sikereket ért el: 

a FlixBus Európa legnagyobb távolságibusz-hálózata lett, csak 2019-ben több mint 62 millió embert juttatott el úti céljára.

A Greyhound megvásárlása jelentős mérföldkő a vállalat globális terjeszkedési stratégiájában, a jövőbeli növekedés kritikus hajtóereje.

A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.