Furcsa és meghökkentő történetről számolt be egy Tesco-vásárló. Az angliai apuka, Mark Hodgkinson megdöbbent, amikor szembesült azzal, hogy mennyibe kerül neki egy csésze tea elkészítése – és nem azért, amiért elsőre gondolnánk – írta meg a Mirror.
A derbyshire-i Clay Crossból származó Mark néhány alapvető élelmiszerért szaladt le a helyi Tescóba, és egy vízforralót is be kellett szereznie édesanyjának.
A blokk azonban teljesen kiverte a biztosítékot nála: a családjának vásárolt tej drágább volt, mint a vízforraló készülék.
Mark Hodgkinson szerint ugyanabban üzletben találta meg a világ legolcsóbb vízforralóját és a világ legdrágább tejét.
A 1,7 liter űrtartalmú készülék 1,90 fontba (825 forint) kerül, miközben a 6 pintes (3,4 liter) tejért 2,35 fontot (1020 forint) kellett fizetnie.
A vásárló szerint a 20 százalékos eltérés a két termék között teljesen indokolatlan.
Mivel a szupermarket honlapján 13,90 fontért árult vízforraló árát töredékére csökkentették, így egyből vett kettőt belőle: magának és egy barátjának is.
Héttagú család vagyunk, és múlt héten született a legkisebb gyermekünk. A két üveg tej valószínűleg alig két napig tart
– panaszkodott az apuka.
Hozzátette, hogy a rezsi is nagyot drágult, így a megélhetési költségeik jelenleg nagyon magasak. Mark megosztotta a közösségi médiában a tescós blokkot.
Amikor egy üveg tej többe kerül, mint egy vízforraló, akkor valami nincs rendben ebben az országban
– írta.
A poszt több mint 1000 lájkot kapott, és sokan felháborodtak az eseten Angliában. Olyan komment is érkezett, hogy a benzin már olcsóbb, mint a tej. Azonban volt olyan hozzászóló is, aki szerint a tej elfogadható árú, és a vízforraló volt csak nagyon olcsó.
A Tesco az eset kapcsán azt válaszolta a Mirror megkeresésére, hogy a tejet más szupermarketek áraihoz igazították.
A drágulással kapcsolatban is üzent a magyar vásárlóknak a Tesco-vezérPálinkás Zsolt szerint tetőzött az élelmiszerárak inflációja, Magyarország pedig jó hely üzletelni. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.