A kezdeti nehézségek után úgy tűnik, a kínai fogyasztók visszataláltak az iPhone-hoz, ugyanis a 16-os modellből 20 százalékkal többet adtak el, mint a tavalyi elődből.
A fogyasztók továbbra is a drágább modellek felé fordulnak. A csúcskategóriás Pro és Pro Max modellek eladása 44 százalékot nőtt a tavalyi hasonlókhoz képest.
A zökkenőmentes gyártásnak, a következetes árképzésnek és a meglévő iPhone-felhasználók hűségének köszönhetően jelentős növekedést ért el a modell Kínában
– mondta Ivan Lam, a Counterpoint elemzője. Hozzátette, „a termékösszetétel is jelentősen javult”. Ugyan a premier óta még nagyon kevés idő telt el, de az adatok azt sugallják, hogy az Apple 2024-es bevezetése jobban sikerült, mint a tavalyi. Persze 2023-ban a gyártási gondok is korlátozták az új modell elérhetőségét, így az eladásokat is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.