BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
iPhone 16

Új iPhone: pont ott robbantak be a vásárlások, ahol kevés esély volt rá

A legújabb generációból az első hetekben többet adtak el, mint az elődmodellből.

A kezdeti nehézségek után úgy tűnik, a kínai fogyasztók visszataláltak az iPhone-hoz, ugyanis a  16-os modellből 20 százalékkal többet adtak el, mint a tavalyi elődből. 

iPhone 16
Tetszik a kínaiaknak az új iPhone / Fotó: Bor Zoltán / iStyle


A fogyasztók továbbra is a drágább modellek felé fordulnak. A csúcskategóriás Pro és Pro Max modellek eladása 44 százalékot nőtt a tavalyi hasonlókhoz képest.

A zökkenőmentes gyártásnak, a következetes árképzésnek és a meglévő iPhone-felhasználók hűségének köszönhetően jelentős növekedést ért el a modell Kínában

– mondta Ivan Lam, a Counterpoint elemzője. Hozzátette, „a termékösszetétel is jelentősen javult”. Ugyan a premier óta még nagyon kevés idő telt el, de az adatok azt sugallják, hogy az Apple 2024-es bevezetése jobban sikerült, mint a tavalyi. Persze 2023-ban a gyártási gondok is korlátozták az új modell elérhetőségét, így az eladásokat is.


 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.