A BÉT piacépítő kampánya marketingszempontból szinte kifogásolhatatlan: szabályozási oldalról átgondoltan, világos üzenettel próbálják a tőzsde felé vonzani a figyelmet, a publikusan kedden indított Tőzsdeképes Cégek Klubjával (TCK) is. Ha azonban kicsit jobban megnézzük az eddigi két várományost, az is látha-tó, hogy ennél kicsit több kell a valós változások előrevetítéséhez.
A TCK első két bemutatott tagja közül a Wallis-csoport egyértelművé tette: a tőzsdei viszonyok változása, a kereslet élénkülése szükséges piaci megjelenésükhöz, akár a Wallis Rt.-ről, akár annak esetleges leányáról lenne szó. Az RTL Klub vezérigazgatója az év utolsó negyedére pozicionálta a lehetséges tőzsdei megjelenést, utalt azonban arra, hogy 6-8 hónapra van szükségük egyes jogi kérdések tisztázásához. E kérdések között olyan is szerepel, amely a médiatörvény módosítását teheti szükségessé, amely egyértelműen nem tiltja azt, hogy koncesszióval rendelkező társaságok tőzsdére kerüljenek, nevesíti azonban a tiltott tulajdonosok listáját, és kötelezettséget ír elő minden tulajdonosváltozás ORTT-nek történő bejelentésére vonatkozóan. E kitételek pedig a nyilvános forgalmazás alapelemeivel ütköznek.
A médiatörvény módosításához kétharmados többség kell, bármily módosítása előre modellezhetetlen vitákat gerjeszthet, amely egyelőre bizonytalanná teszi a papírral kapcsolatos várakozásokat.
A BÉT ígérete szerint 2-3 hetente újabb és újabb tagok mutatkoznak be. Reméljük, ezek révén már konkrét akciókról is szólhatnak majd a tudosítások.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.