A MissionArt Galéria nevével a kilencvenes évek elején ismerkedhetett meg a szélesebb közvélemény. Az akkor még miskolci székhelyű galéria Nagybánya művészettörténetünkben elfoglalt helyének és jelentőségének radikális újraformálásával hívta fel magára a figyelmet. A galéria tevékenysége nyomán ismerhette meg a hazai gyűjtők szélesebb köre a "neós", tehát a művésztelep alapítóinál modernebb stílustörekvéseket képviselő Ziffer Sándor, Boromissza Tibor, Kádár Géza, Jándi Dávid, Nagy Oszkár vagy éppen Mund Hugó művészetét. Az 1996-os évben a Magyar Nemzeti Galériában bemutatott Nagybánya-kiállítás anyaggyűjtésében kiemelt részt vállaló MissionArt 1997-ben nyitotta meg második üzletét immár Budapesten, a Falk Miksa utcában. Eközben a galéria tovább folytatta Nagybánya festészeti hagyományainak népszerűsítését, és Európa több országában kiállításokat rendezett a művésztelep alkotóinak munkáiból.
A MissionArt másik figyelemre méltó sikerét Mattis Teutsch János életművének hiánypótló feldolgozásával érte el. A cég oroszlánrészt vállalt a brassói születésű művész 2001-es, a Magyar Nemzeti Galériában rendezett Mattis Teutsch és a Der Blaue Reiter című kiállítás létrejöttében. A müncheni Haus der Kunstban is bemutatott tárlatot itthon mintegy 50, a bajor fővárosban körülbelül 30 ezren látták. A kiállításokat európai színvonalú, magyar, német és angol nyelvű katalógus kísérte. A komoly szervezési és szakmai munkát igénylő bemutatókat
később a MissionArt újabb Mattis Teutsch-kiállításai követték: 2002-ben Los Angeles, majd Bécs, Berlin és Stuttgart közönsége láthatta a Kassák köréből induló művész munkáit.
A komoly szakmai hozzáértést és elhivatottságot igénylő, igényes galériás tevékenység komoly sikerhez vezethet - hangoztatta lapunknak a MissionArt két tulajdonosa, Jurecskó László és Kishonty Zsolt. A két művészettörténész munkája során mind idehaza, mind külföldön olyan megbecsülésre és kapcsolati tőkére tett szert, mely a műkereskedelemben is jövedelmezőnek bizonyult. Ügyfélkörük elsősorban a komoly gyűjtőkre terjed ki, mely a galéria számára nemcsak biztos vásárlókört, hanem esetlegesen a kvalitásos műalkotások utánpótlásának is fontos bázisát jelentheti. Ugyanakkor a nagyobb, ezért lomhább árverezőházakkal szemben a kis méretből adódó rugalmasság további előnyeit is megpróbálják érvényesíteni. Ennek egyik lehetséges módját a szinte ismeretlen, vagy elfeledett alkotók műkincspiaci bevezetése jelenti. Mivel a nagy árverezőházak e feladat elvégzésére kevésbé válalkoznak, a kisebb galériák annál nagyobb elánnal dolgoznak ehhez hasonló projekteken. Ilyen felfedezettje volt a MissionArtnak - a már említett művészeken túlmenően - Járitz Józsa, akinek 2001-es bécsi bemutatkozása a nagy érdeklődésen túl komoly anyagi sikerrel is járt.
Az elmúlt esztendő forgalmának alakulásáról a galéria vezetői elmondták: a Mattis Teutsch-kiállítások szakmai munkája, a szervezéssel járó terhek mellett, a 2000-től begyűrűző recesszió is éreztette hatását az eredményekben. Ez a folyamat azonban a 2002. év nyarától megfordult, a két szakember nemcsak a budapesti, de a miskolci galériában is jelentős forgalomnövekedést tapasztalt. Külön biztató jelnek értékelik, hogy vidéki galériájuk vevőköre jelentősen gyarapodott. Ez arra utal, hogy immár az ottani erőfeszítéseik is elérték céljukat, hisz Miskolcon évek óta események sokaságával próbálják a szélesebb közönség érdeklődését felkelteni a képzőművészet iránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.