Az 1996-ban beindult hazai könyvpiac mostanra telítődött, így a tavasszal tapasztaltakhoz képest sok újdonság nem várható az őszi-téli szezonban - vélekedik Márffy György. Véleménye szerint a piac telítődésének egyik fő oka, hogy a nagypénzű gyűjtők megjelenése sok rejtett kincset előhívott, továbbá több értékes könyv került vissza külföldről a magyar piacra. Ennek köszönhetően nemcsak a kínálat, de az árak is megugrottak. 1996-ban született meg az első egymillió forintos leütés, ami 2004-ben már nem számít ritkaságnak, ahogy a többmilliós leütési ár sem. Ez nemcsak a könyvek, de a kéziratok és térképek esetében is megfigyelhető. A nagyon drága tételek mindhárom típus esetében könnyebben gazdára találnak, mint a közép- vagy alsó kategóriájú darabok. Számokra lefordítva ez azt jelenti, hogy egy 100 ezer forint körüli értékkel bíró Jókai-kézirat már nem hozza lázba a piacot, míg ha esetleg előkerülne egy Petőfi-kézirat, az garantáltan gazdára találna, annak ellenére, hogy az ára a Jókainak akár a százszorosát is elérhetné. A térképek esetében a magyar témájúak a legkeresettebbek, az egyik tavaszi aukción egy 1540-ben készült térképtöredék 1,5 millió forintért kelt el. A könyvek között a középkori kódexek, ősnyomtatványok, a dedikált első kiadások és a gazdagon illusztrált kötetek valószínűleg az eddigiekhez hasonlóan az őszi szezonban is kiemelt darabjai lesznek az aukcióknak. Az árak azonban sokszor túlzottak - mutat rá a szakember, aki szerint az sem kedvez a piacnak, hogy az őszi szezonban várható mintegy félszáz könyvaukció megosztja a vásárlóközönséget. Az eladók egyre magasabb árakat remélnek, s ezeknek az elvárásoknak az aukciók már nem tudnak megfelelni. Ha egy nagy, 50-100 milliós értékű gyűjtemény piacra kerül, azt jellemzően nem aukció útján értékesítik, hanem megpróbálják egy tételben, egy vevőnek eladni. Ez ugyan lassabb, mint ha darabonként elárvereznék, de legalább a meglévő kollekciók egyben maradnak, esetleg egy másikkal összeolvadva gazdagodnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.