Az OTP bank hozzájárulva az elektronikus ügyintézés széles körű elterjesztéséhez honlapján, illetve egy központi e-mail címen keresztül biztosítja a cégbejegyzésre kötelezettek számára a cégbíróságra benyújtott, illetve onnan kapott elektronikusan hitelesített okiratok befogadását – közölte a társaság csütörtök reggel. Az elektronikus úton keletkezett okiratokat bankszámlanyitáshoz (törzstőke/alapítói vagyon elhelyezéssel vagy anélkül) és bankszámla adatainak változtatáshoz lehet benyújtani.
Az úgynevezett e-akták benyújtására akkor van lehetőség, ha azok hiteles minősített elektronikus aláírással és időbélyegzővel vannak ellátva, és azok a cégbírósági ügyintézés kapcsán keletkeztek. Az OTP Banknál a honlapra feltöltéssel közvetlenül a www.otpbank.hu/ecegeljaras címen, vagy a www.otpbank.hu Kisvállalkozások és Vállalatok oldalairól, illetve egy központi e-mail címre történő továbbítással van mód az e-akták kezelésére. A központi kezelés mellett az e-dokumentumok bankfiókban történő benyújtására nincs lehetőség.
Az új ügyfeleknek a választásuk szerinti bankszámlavezető fiókot az elektronikus okiratok honlapra feltöltését követően javasolt felkeresni az érdemi ügyintézés érdekében, ahol már a visszaigazolt azonosító számra hivatkozással történik a számlanyitáshoz, számlaváltoztatáshoz szükséges – előzetesen feltöltött - okiratok lekérdezése. Amennyiben a bank ügyfelének adatait érintően kerül sor változásra és annak bejegyeztetésére, úgy a kapcsolódó elektronikus okiratok feltöltése után az érdemi ügyintézés a számlavezető fiókban történhet.
Az e-mailen beküldött okiratok esetében azonban előzetesen is szükséges egyeztetni a választott vagy már meglévő számlavezető fiókkal annak érdekében, hogy a központi címre küldött iratanyag a megfelelő számlavezető bankfiókba kerülhessen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.