BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

KGFB: milliárdos kampány, 800 ezer váltó

Alig két héttel az idei kötelező kapmány kezdete előtt érkeznek az első jóslatok arról, mire számíthatnak novemberben az autósok, és a biztosítók. A CLB Független Biztosítási Alkusz szerint péládul idén novemberben minden eddiginél több, akár 800 ezer autós is biztosítót válthat. Elemzés.

Minden eddiginél erősebb marketinggel kísért, kiélezett küzdelemre van kilátás az idei kampányban - írja elemzésében az alkuszcég, aki szerint a díjak évek óta tartó folyamatos és erőteljes csökkenése az idei kampányban várhatóan nem folytatódik. Igaz, a váltással megtakarítható összegek nagysága kisebb lesz, mint a korábbi években, a CLB arra számít, hogy számos tényező miatt minden eddigit meghalad majd a biztosítást váltók száma.

Az internet-penetráció emelkedése, az aktív marketing, illetve a korábbi MÁV-ügyfelek zömének újabb váltása együttesen akár a 800 ezres tartományba is emelheti az új kötések számát – mondja Bravik Attila, a CLB Független Biztosítási Alkusz ügyviteli igazgatója. Az internet-hozzáférések száma fél év alatt újabb 5 százalékponttal emelkedett, és mára már a 15-69 éves korosztályból mintegy 3,1 millió ember használja az Internetet legalább heti rendszerességgel. Az előzetes foglalások adatai alapján novemberben a biztosítótársaságok és nagy online alkuszok médiavásárlási költségei (tv, rádió, print, Internet) összesen több milliárd forintot tesznek majd ki.

További részletek a Világgazdaság október végén megjelenő mellékletében

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.