"Február óta havonta 15 000 ügyfelünket kérdezzük meg elégedettségüket illetően - ez (az információ) közvetlenül a hat a menedzsereink javadalmazására" - közölte egy szóvivő az N24 tudósítása szerint.
Az eredmények az összprémium egynegyedét befolyásolják. A szóvivő megerősítette a Handelsblattnak azt a jelentését, amely szerint a magán ügyfelekkel kapcsolatos ágazatban a jövőben az éves bónusz 50-60 százaléka az úgynevezett minőségi célkitűzésekhez lesz kötve. Az új szabályok júniustól érvényesek, és mintegy 250 vezetőt érintenek.
Mint arról korábban beszámoltunk, a Commerzbank Csoport erőteljes márkapozícionálást hajt végre ebben az évben, ezért a hazánkban vállalati bankként ismert Commerzbank Zrt. is dinamikus arculatot kap.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.