BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megnövekedett ügyfélforgalom a Generali ügyfélszolgálatain

Az elmúlt napok időjárása, a viharok, esőzések, erőteljes széllökések okozta károk kapcsán folyamatosan érkeznek a bejelentések a Generali-Providencia Zrt. ügyfélszolgálataira. A biztosító kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfélkapcsolati pontjain a bejelentésének számának hirtelen megnövekedése mellett továbbra is zavartalan és problémamentes segítségnyújtást biztosítson ügyfelei számára.

Az elmúlt hetekben a kárbejelentések száma a szokásoshoz képest a Generali Biztosítónál a többszörösére emelkedett.  A 2010. május 31-én 11 óráig beérkezett adatok alapján eddig összesen 16 060 darab kárbejelentés érkezett a Generalihoz, mely magában foglalja a jég, vihar, villámok és árvíz okozta károkat is. A legtöbb bejelentés - 2932 db - Budapest területéről jött, itt a becsült kárösszeg 343,5 millió forint. Ennél is magasabb összegre, 736,3 millió forintra becsülik a Borsod-Abaúj-Zemplén megyében pusztító viharok következtében keletkezett károkat, ahonnan 2040 kárbejelentés érkezett. A Generali ügyfélszolgálatokon a személyes és telefonos elérhetőségen túl az online kárbejelentés lehetősége is rendelkezésre áll.  A viharos időjárás okozta károk és panaszok kezelése mellett a Generali ügyfélkapcsolati pontjain a kevésbé mozgalmas időszakokban is teljes körű, minőségi ügyfélkiszolgálás jellemző - tájékoztatott a társaság.
 
Az ügyféligények felmérését követően május közepétől a személyes ügyfélszolgálatokon történő fizetéskor már lehetőség van bankkártya használatára is. Az ügyfelek így eldönthetik, hogy díjaik befizetésének milyen módját választják az ügyfélszolgálati pontokon, ez a lehetőség pedig tovább erősíti a Generali modern, innovatív szemléletű működését.  A társaság idén további fejlesztéseket tervez, melynek keretében év végére a meglévő 37 ügyfélszolgálati pontját 44-re bővíti.
 
2009-ben a Generali ügyfélkapcsolati divíziójának területén – mely magában foglalja a személyes, telefonos, webes és a dokumentum alapú ügyfél-kiszolgálási területeket, illetve a vállalati panaszkezelést is – több változás is történt. A biztosító az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében az átláthatóság, értékteremtés és ügyfélközpontúság irányába fejlesztette folyamatait és rendszereit.
 
„Ügyfeleink és biztosítónk számára is kiemelkedően fontos, hogy a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó ügyintézés a legmagasabb színvonalon működjön. Ezt az értéket teremtjük meg és adjuk át ügyfeleinknek nap mint nap.  A kifogástalan kiszolgálás az ügyfélszolgálati pontokon azt jelenti, hogy felkészült munkatársaink barátságosan, segítőkészen fogadják ügyfeleinket, és a Generali szolgáltatási színvonalának megfelelő, felelősségteljes munkát végeznek.  Ügyfeleink mind magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében munkatársaink kompetenciáját és rendszereinket folyamatosan fejlesztjük.” - mondta Habóczky Gabriella, a Generali ügyfélkapcsolati divíziójának vezetője.
 
Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a megváltozott időjárási viszonyok hatására a viharok okozta káresemények bejelentésének száma megnövekedett. A viharkár-bejelentések hozzávetőlegesen 20 százaléka online, 30 százaléka telefonon és közel fele valamely ügyfélszolgálati ponton, személyesen kerül bejelentésre.” - tette hozzá Habóczky Gabriella.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.