A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) határozatából kiderül: a Cofidis egyik ügyfele azt kifogásolta, hogy a cég rendszeresen zaklatja hozzátartozóját annak ellenére, hogy telefonszáma titkos, és az ügyfél a számot nem adta meg.
Az ügyfél 100 ezer forint személyi kölcsönt vett fel, amit kezdettől rendszertelenül fizetett, ezért a cég írásban és telefonon is felszólította kötelezettsége teljesítésére - állapította meg fogyasztóvédelmi eljárása során a felügyelet. Az ügyfél az általa megadott elérhetőségeken hosszabb ideje elérhetetlen volt, így a pénzügyi szolgáltató azon a telefonszámon is megkereste, amelyről korábban hívta, és amelyet akkor a rendszere rögzített. Ehhez azonban nem volt joga. A Cofidis törölte nyilvántartásából az ügyfél hozzátartozójának telefonszámát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.