A kártyatársaság és partnereinek jóvoltából a MasterCard vagy Maestro kártyabirtokosok a kampány ideje alatt különböző mértékű kedvezményeket, vagy akár ingyenes házhozszállítást kaptak abban az esetben, ha a választott árut MasterCard vagy Maestro bankkártyájukkal fizették ki többek között étel rendelésekor, buszjegy, koncertjegy, elektronikai cikkek valamint könyv vásárlása esetén.
Kovács Szabolcs, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati vezetője elmondta: tapasztalatuk azt mutatja, hogy az, aki egyszer kipróbálja a bankkártyás online fizetést, azután sokkal gyakrabban veszi elő a plasztikot a számítógép előtt.
Heller Gábor, a kampányban résztvevő Bónusz Brigád egyik alapítója hozzátette: a felajánlott kedvezmény rengeteg regisztrált, de eddig még nem aktív Brigád tagot ösztönzött arra, hogy kipróbálja a közösségi vásárlást. A népszerűsítő kampány után érezhetően megnőtt a bankkártyás fizetések aránya, így mostanra a Bónusz Brigád tagjai szívesebben vásárolnak kártyával, mint átutalással.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.