A vállalat szeptemberben belépett az egészségbiztosítási piacra a Best Doctors Egészségbiztosítások termékcsaláddal, valamint bevezette egyik felelősségbiztosítási termékét a lengyel piacra. A CIG Pannónia négy új termék árusítását kezdte meg, ezáltal a magyar ügyfelek számára is elérhetőek a Best Doctors szolgáltatásai. Továbbá a megnövekedett igényre tekintettel a biztosító újraindította a Pannónia Alkony Életbiztosítás elnevezésű terméke értékesítését.
Az egész biztosítási piacot sújtó negatív gazdasági környezet ellenére a menedzsment tartja azt a tervet, hogy a biztosító 2014-re nyereségessé váljon – tartalmazza a CIG Pannónia magyar számviteli törvény szerint készített, harmadik negyedéves gyorsjelentése.
A CIG Pannónia Életbiztosító 2012 első három negyedévében 15,139 milliárd forint bruttó díjbevételt ért el, melyből rendszeres díj: 13,212 milliárd forint, eseti díj: 1,927 milliárd forint. Miközben a bruttó díjbevétel 2011 hasonló időszakához viszonyítva – összhangban a teljes biztosítási piacra jellemző tendenciákkal - 22 százalékkal csökkent, elsősorban az életbiztosítási új értékesítések és eseti díjbevételek alacsonyabb volumene miatt, addig a rendszeres díjakban mindössze 7 százalékos visszaesés történt, köszönhetően annak, hogy a portfolió megújítási díjai a várakozásokkal összhangban növekedtek és stabilan befolytak.
A biztosító tovább folytatja a költségracionalizálást és hatékonyságnövelést, melynek köszönhetően az Életbiztosító bruttó működési költségei jelentősen, 39százalékkal csökkentek. Folytatódik az értékesítési hálózat átszervezése is, melytől jelentős teljesítményjavulást vár a menedzsment.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.