A GfK Hungária által idén júniusban elvégzett országos közvélemény kutatás eredménye azt mutatta, hogy a 2010-ben létrehozott, hét „pálcikából” álló embléma nem közvetíti a jegybanki értékeket, a lakosság a korábbi logót összetévesztette más hazai és nemzetközi szervezetek hasonló emblémáival. Az országos kutatás eredményei a jegybank szerepének és működésének megfelelő új arculat bevezetésének igényét igazolták vissza, ennek nyomán döntött az MNB vezetése az arculat megújítása mellett.
Az MNB közleménye szerint mostani átalakítással összefüggő tervezési, nyomdai, informatikai és egyéb kiadások összesen mintegy 11,9 millió forintot tesznek ki, szemben a „pálcikás” logóra 2010-ben elköltött 51,8 millió forinttal.
Világgazdaság Online-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.