A belföldi turizmus növekedésének továbbra is fő motorja a SZÉP Kártya mellyel 24 ezer munkáltató több mint 1 millió 56 ezer dolgozója rendelkezik. A kártyákra feltöltött összeg, és a segítségével igénybe vett szolgáltatás mértéke évről évre nő. A turizmusért felelős tárca számára kiemelten fontos, hogy a SZÉP Kártyákon lévő pénz minél nagyobb arányban hasznosuljon az ágazatban.
2013-ban 67,8 milliárd forintot töltöttek fel Széchenyi Pihenőkártyára, mely keret mostanra 2,8 milliárd forintra apadt, ami a teljes feltöltésnek mintegy 4 százaléka (az előző évben másfél hónappal a lejárat előtt ez az arány majdnem 5 százalék volt). 2014-ben már 75,9 milliárd forintot töltöttek fel a cégek, ami 12 százalékos növekedést jelent.
Az NGM a tavalyi tapasztalatok birtokában okkal bízik abban, hogy elkövetkező másfél hónap elég lesz ahhoz, hogy a még el nem költött 2,8 milliárd forint döntő része betöltse küldetését, és valóban a munkavállalók pihenését, rekreációját szolgálja. A minőségi szolgáltatási kínálat látványos bővülésének köszönhetően a hazai turisztikai ágazat felkészült arra, hogy egyre színesebb, egyre több igényt kielégíteni képes keretet biztosítson a belföldi vendégek kikapcsolódásához.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.