„A múlt évben már 30 ezer ügyfélnek segítettek a távbankárok telefonon vagy videós összeköttetésben. Az érintett ügyfelek elsősorban lakáshitel- és személyikölcsön-igényléshez kértek tanácsot. Emellett a múlt év sztárja az online számlanyitás volt” – mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója.
[caption id="" align="alignleft" width="600"] Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot Fotó: Kallus György[/caption]A bank szerint a digitális megoldások térnyerése mellett a távbankári szolgáltatás is egyre fontosabb lesz a jövőben.
Az eddigi tapasztalatok szerint főként a nagyvárosokban élő ügyfelek vették igénybe a távbankári szolgáltatást, de egyre többen jelentkeznek kisebb településekről, akiknek hosszabb időbe telne egy-egy bankfiók felkeresése.
A sokat utazó, vezető beosztású ügyfelek mellett a fiatalok is egyre gyakrabban lépnek kapcsolatba a K&H távbankáraival. Akár meglévő, akár új ügyfelek is használhatják a telefonos és videós távbankári szolgáltatást - közölte a K&H.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.