Meglepően magas, 94 millió eurós üzemi nyereséggel zárta a negyedik negyedévet a Spotify. A világ legnagyobb online zeneszolgáltatója egy évvel korábban 87 milliós mínuszról számolt be, most pedig 16 milliós veszteséget vártak tőle a Reuters elemzői.
A bevétel 30 százalékot emelkedve 1,49 milliárd euróra nőtt.
A cég üzemi szinten 43 millió eurós veszteséggel zárta tavalyi pénzügyi évét, s 2019-re 200-360 millió euró közötti mínuszt tervez.
A Spotify a terjeszkedést továbbra is a nyereségtermelés elé helyezi,
az idén 21-29 százalék közötti bevételbővüléssel és 6,35-6,80 milliárd euróval számol, elsősorban 96 milliós fizetős felhasználói táborának 21-32 százalékos bővítése révén.
A gyorsjelentés nem nyerte el a befektetők tetszését, az árfolyam 7,5 százalékos eséssel reagált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.