Tovább emelkedtek és pozitív meglepetést hoztak a Lululemon ruházati vállalat legfrissebb negyedéves bevételei, segítségükkel a részvény árfolyama újabb 8 százalékot emelkedett.
Az idén már 60 százalék feletti növekedést tudhatnak maguk mögött a vállalat papírjai.
A Lululemon Athletica egy 1998-ban alapított kanadai ruházati cég, amely úgy próbált meg teret hódítani a sportruházati szegmensben, hogy a jógát mint sportot és mint letisztult rendezőelvet helyezte üzletstratégiájának fókuszába. A társaság 2007-es tőzsdei bevezetése óta számos változáson ment keresztül, néhány éve találta meg azt a modellt, amely mostani sikereihez vezetett.
Több olyan szakembert sikerült elcsábítania már befutott cégektől (Reebok, Starbucks), akik hozzájárultak egy jól felépített, hatékony marketinggépezet létrehozásához.
Amellett, hogy a cég jelenléte rendkívül erős és stratégiailag jól fel van építve a közösségi médiafelületeken, kommunikációjába a tudatosságot és a fenntarthatóságot is jó érzékkel integrálták. A cég folyamatosan fejleszti termékeit, elsősorban a vevői csoportok visszajelzéseinek figyelembevételével, és rendkívül hatékonyan vegyíti az online és offline értékesítési csatornákat.
A Lululemon folyamatosan bővült, de az elmúlt két évben felgyorsultak az események, és az értékesítési számok rendre két számjegyű növekedést mutattak. Egyre több boltot nyitnak, most már Európában, Ázsiában és a Közel-Keleten is számos kiskereskedelmi egységgel rendelkeznek. Egy évvel ezelőtt új vezérigazgató, a fiatal és sikeréhes Calvin McDonald került a cég élére, aki ambiciózus tervekkel, például az eladások öt éven belüli megduplázásával állt elő. A második negyedéves gyorsjelentés alapján a vállalat jó úton jár, bevétele megközelítette a 900 millió dollárt, 22 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbi negyedévhez képest. Emellett az egy részvényre jutó nyereség is megközelítette az 1 dollárt, jóval meghaladva az elemzői várakozásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.