Közzétette negyedéves bevételi és eredményszámait a coloradói székhelyű Molson Coors. A Borsodi Sörgyárat is tulajdonló cégcsoport profitja 389 millió dollár volt a március-június időszakban. Mindez részvényenként 1,79 dollárt jelent, az egyszeri tételektől megtisztítva pedig 1,58 dollárt. Az értékesítés árbevétele elérte a 3,56 milliárd dollárt, ami bőven meghaladta a 2,8 milliárd dolláros várakozásokat.
A Molson részvények árfolyama idén mindössze 10 százalékkal emelkedett, ezzel elmaradt az S&P 500 index 17 százalékos teljesítményétől. A társaság legismertebb márkái a és a Miller Lite, valamint a Vizzy hard seltzer (alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsaromával ízesített szénsavas ital).
Bár a vendéglátóipar újranyitása és a foci-Eb közvetett hatása nem nyomta meg markánsan a söreladásokat, az első fél éves, 3,108 millió hektoliter összforgalom így is már a pandémia előtti, 2019-es időarányos forgalom 96 százaléka.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.