Jelentős eladási hullám tarolta a luxusmárkák cégeit, mert Kínában csökkenthetik az egyenlőtlenségeket.
Esést és felfordulást okozott az európai luxusmárkák opciós piacán egy kínai cikk – mondta a VG-nek Török Lajos, az Equilor vezető elemzője. Hozzátéve: a pártlapban megjelent írás alapján Hszi elnök egy olyan Kínát szeretne, melynek prosperálásából mindenki részesül, mely alapján növelhetik az újraelosztást, és különösen a leggazdagabb kínaiakat érintheti ez negatívan.
A hír hatására az opciós piacon jelentősen megnőtt az eladási opciók kereskedése, az átlagos volumen háromszorosára emelkedett. A nap végére az LVMH részvényei 5,2, a Hermes papírjai 3,8, míg a Keringé 3,6 százalékot estek.
Az LVMH erős második negyedévet jelentett júliusban. Különösen a ruházati és divatszegmens volt kiemelkedő, s kimondottan a Louis Vuitton, Dior és Fendi termékeket tépték a vásárlók. Akkor stabil folyó negyedévi kínai keresletről számolt be a menedzsment. A Louis Vuitton táskák mellett LVMH márka például a TAG Heuer karóra, a Dior parfüm, a Dom Pérignon pezsgő és a Moet Hennessy konyak is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.