Pénteken napközben 12 százalékos pluszban is jártak a Lululemon Athletica részvényei, végül tőzsdezárásra 6,7 százalékkal erősödtek, miután a cég második negyedéve felülmúlta a Wall Street várakozásait – írja a Fox Business.
A sportruházati kiskereskedelmi vállalat nettó árbevétele 29 százalékkal, 1,87 milliárd dollárra nőtt éves összehasonlításban a július 31-én zárult három hónapban. Az elemzői becslés 1,77 milliárd volt. Az összehasonlítható bolti eladások 23 százalékkal emelkedtek.
A negyedéves nettó nyereség meghaladta a 289 millió dollárt, azaz 2,26 dollár volt részvényenként (EPS), szemben az egy évvel korábbi 208 millióval, illetve részvényenkénti 1,59 dollárral.
A Refinitiv adatai szerint a korrigált EPS 2,2 dollár volt, ami túlszárnyalta az 1,87-os konszenzust.
A makrokörnyezet kihívásai ellenére a forgalom az üzleteinkben és az e-kereskedelmi oldalainkon továbbra is erős maradt, és ez többdimenziós működési modellünk sikeréről tanúskodik
– értékelt Meghan Frank pénzügyi igazgató.
A Lululemon Athletica vezérigazgatója, Calvin McDonald a vállalat csütörtöki eredménybeszámolóján arról tájékoztatta az elemzőket, hogy
az üzletek forgalma több mint 30, míg az e-kereskedelmi bevétel több mint 40 százalékkal nőtt.
A vállalat nemrég jelentette be, hogy egy kétszintű tagsági program bevezetésére készül. Az ingyenes tagsági szint korai hozzáférést biztosít a cég termékeihez, beleértve az exkluzív árucikkeket is, valamint személyes meghívást a közösségi eseményekre.
A havi 39 dolláros Lululemon Studio szint pedig mindezen túl fitneszórákra jogosít a Lululemon Athletica olyan partnereinél, mint a Rumble, a Y7, a Pure Barre és a DogPound.
A következő öt évben a Lululemon Athletica szerint vevőinek a 80 százaléka tagja lesz valamelyik programnak.
A társaság a harmadik negyedévre arra számít, hogy a nettó árbevétel 1,78 és 1,81 milliárd dollár között lesz, ami hozza a hároméves, 25 százalékos átlagos éves növekedési ütemet. Az egy részvényre jutó hígított eredmény várhatóan 1,9 és 1,95 dollár közé esik.
Az egész évre vonatkozóan 7,87 és 7,94 milliárd közötti nettó forgalmat és 9,75-9,9 dolláros EPS-t várnak.
A Lululemon Athletic azt tervezi, hogy 2021-es 6,25 milliárdos nettó bevételét 2026-ig megduplázza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.