Iparági forrásokra és domainbejegyzésekre hivatkozva vonta le azt a következtetést a 444.hu, hogy a Vodafone márkanevet Magyarországon One-ra cserélik az új tulajdonosok. Egy nap elteltével egyikük sem kommentálta, de nem is cáfolta a feltételezést. Akárhogy is dönt vagy döntött a Vodafone Magyarországban többségi, 51 százalékos tulajdonrészt szerző Antenna Hungária (a 4iG leányvállalata), jelenleg valóban a One márkanév tűnik esélyesnek.
A lap felvetése szerint árulkodó, hogy a one.hu domaint a 4iG bejegyezte tavaly novemberben, amikor már javában zajlott, sőt a végéhez közeledett a Vodafone Magyarország átvilágítása. Szintén a One mellett szól, hogy a 4iG-nek már két ilyen néven működő leányvállalata is van. Az egyik a tavaly megvásárolt albán One Telecommunications, a másik pedig a montenegrói Telenor Podgorica, amelyet tavasszal márkáztak át One-ra. Akkor a 4iG közleménye arról nem tett említést, hogy a One márkanevet csak a montenegrói és az albán piacokon szeretné használni, így
arra is lehet következtetni, hogy a One régiós márka lesz, benne Magyarországgal.
Vodafone-felvásárlás: mennyi az annyi, és mi lesz veled, Yettel?Aligha hoz éles árversenyt a hazai piacon, hogy a 4iG megvásárolja a Vodafone magyar leányát, hiszen a tranzakcióval gyakorlatilag egy duopolisztikus piac jön létre, ahol a két versenytárs könnyebben tudja átterhelni a fogyasztókra az áremeléseket, mint a többszereplős piacokon – mondta a VG Podcastnak Gaál Gellért, a Concorde Értékpapír Zrt. vezető elemzője.
|
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.