Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikkgyártója 15 százalékkal, 42,2 milliárd euróra növelte a bevételét a június végével záródott első fél évben, míg az árfolyam-ingadozásoktól és a vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétel 17 százalékkal emelkedett.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban két számjegyű volt a bevételnövekedés az első fél évben, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
Az adózott eredmény 8,48 milliárd euróra emelkedett az első hat hónapban az egy évvel korábbi 6,53 milliárd euróról. A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel, 26 százalékkal, 8,35 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 17 százalékkal 21,16 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 11 százalékkal, 4,02 milliárd euróra bővült, és az órák és ékszerek eladása is 11 százalékkal bővült, 5,42 milliárd euróra.
Az alkoholos italok eladása 4 százalékkal, 3,18 milliárd euróra csökkent.
Nem hat az infláció a Louis Vuitton anyavállalatáraAz ázsiai, főleg a kínai fogyasztás felpörgése miatt számolt be az eladások növekedéséről a Louis Vuitton anyavállalata, az LVMH. A szektor továbbra is válságállónak bizonyul. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.