A hatalmas érdeklődésre válaszul a Wizz Air fontolgatja, hogy piacra dobjon újabb tízezer darab korlátlan utazásra feljogosító bérletet, melynek egyszeri díja 499 euró, azt követően viszont az ügyfelek 12 hónapig mindössze 9,99 euróért foglalhatnak helyet a társaság 800 járatának gyakorlatilag bármelyikére – tudta meg a Bloomberg.
A lap úgy tudja, a magyar alapítású légitársaság múlt héten indított promóciója akkora siker volt, hogy 48 órán belül elfogyott az összes, akkor elérhetővé tett, tízezer darab bérlet. A promóció azonban nemcsak az utazóknak jön jól, hanem a Wizz Airnek is,
melynek a program ötmillió eurós extra bevételt hozott a váratlanul gyengén sikerült nyári időszak során.
A légitársaságra pedig ráfér a jó hír: a Wizz ugyanis nemrég kényszerből megvágta idei éves profitvárakozását azt követően, hogy több gépe is különböző hajtóműhibák miatt a földre kényszerült, így átmenetileg kiesett a forgalomból. A légitársaságot ezenfelül a jegyárak nyári csökkenése is sújtja, csakúgy, mint többi szektorális versenytársát.
A Wizz Air All You Can Fly programja az utazók körében hatalmas sikert aratott, annak ellenére, hogy elég kemény megkötésekkel jár: az utazók például csak az adott járat felszállását megelőző 72 órában élhetnek a tízeurós jegyvásárlási lehetőséggel, továbbá a csomag sem a poggyászfeladást, sem pedig az ülőhelyválasztás lehetőségét nem biztosítja az ügyfelek számára.
Michael O’Leary, a nagy rivális Ryanair vezére pont ezért nemrég
egy ócska marketinges átverésnek nevezte a Wizz Air promóját,
hozzátéve, hogy szerinte a háromnapos foglalási megkötés miatt sokak számára egyáltalán nem lesz hely az előre kinézett járaton. O’Leary kommentjei egyébként a Wizz Air szerint nemcsak provokatívak, de egész egyszerűen pontosnak sem tekinthetők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.