Az egykori halászfalu illetékes hatósága bekeményített, és frissítették a virtuális eszközökre vonatkozó marketing-irányelveiket is.
Az új szabályok értelmében a cégeknek ki kell adniuk egy nyilatkozatot, amely felhívja a figyelmet az ilyen befektetések kockázataira.
Ráadásul, az előírás szerint a nyilatkozatnak „feltűnő” helyen kell szerepelnie, illetve még ennek tartalmát sem bízzák a véletlenre, a kriptoeszközöket forgalmazó cégek helyett meg is fogalmazták azt, eszerint:
a virtuális eszközök részben vagy egészben elveszíthetik értéküket, és rendkívüli ingadozásnak vannak kitéve.
Úgy gondoljuk,hogy a világos útmutatással segítjük a forgalmazókat abban, hogy felelősségteljesen dolgozzanak, és valóban mindenről tájékoztassák a meglévő, és potenciális ügyfeleiket - mondta Matthew White, a VARA vezérigazgatója. Lényegében a lépéssel az Egyesült Arab Emírségek beállt a globális sorba:
a hatóságok világszerte egyre szigorúbb szabályokat fogalmaznak meg a kriptoeszközökre, ugyanakkor a jó pár évvel ezelőtti teljes elutasításhoz,és tiltáshoz képest a szabályok megfogalmazása mindenképpen egyfajta előrelépést jelent.
Belgiumtól Szingapúrig szigorították tehát a marketing-lehetőségeket, az Egyesült Királyság betiltotta a „refer a friend”, azaz szabadfordításban „szólj a barátodnak” prémiumrendszert,ami egyébként igen népszerű volt az iparágban.
Emellett az Egyesült Arab Emírségekben a virtuális eszközöket vagy azokhoz kapcsolódó termékeket forgalmazó cégeknek ezentúl meg kell kapniuk a VARA megfelelőségi igazolását. Ezt csak abban az esetben állítják ki, ha cégek például bónuszaikat sem használják fel arra, hogy „félrevezessék a befektetőket a kriptoeszközök valós kockázatának elhallgatásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.