Műtét után lábadozik. Hogy van?
Nagyon bizakodóak vagyunk, az orvosi és a gyógytornász csapat, akikkel dolgozom, azt mondják, pont úgy haladok, ahogy kell. Ez azt jelenti, hogy bő két hónappal a műtét után, a közepe felé vagyok a rehabilitációnak, ami előre láthatóan összesen hat hónapos lesz. Úgy gondolom, március előtt nem nagyon leszek páston. Meglátjuk, hogy ez a szezon szempontjából mit jelent, hiszen addig a világkupáknak lemegy a java, májusban még lesz kettő, illetve utána lesz az Európa- és a világbajnokság. Nem élet-halál kérdés, de azért utóbbiakon már szeretnék ott lenni, ám a legfontosabb az, hogy száz százalékosan meggyógyuljak.
Mivel telnek a napjai a rehabilitáció alatt?
Ha egy nagyon intenzív felkészülési időszakot nézünk, akkor ahhoz képest kevesebb a teendőm. Természetesen vannak edzéseim, gyógytornára, kezelésekre járok, de azért több idő marad a családomra, aminek nagyon örül a kisfiam és a feleségem is. Egy nagyon jó időszakot élünk meg, ahol a család végre egy kicsit ki tud domborodni a hétköznapokban is. Másrészt rengeteg olyan esemény van, ahova – amíg a járás nehezebben ment – online be tudtam kapcsolódni, most pedig már személyesen is jelen tudok lenni. Szerencsére széles a támogatói palettám, ilyenkor picit vissza tudok nekik adni abból a segítségből, amit tőlük kapok a felkészülésre.
Hogyan látja a hazai sportolók pénzügyi tudatosságát, készülnek-e életpálya modellel az aktív sport utánra? Vannak olyan törekvések, melyek felhívják ennek fontosságára a figyelmet?
Azt láttuk, hogy kevés ilyen projekt van, ezért hoztuk létre menedzseremmel a Magyar Élsportolók Érdekvédelmi Fórumát, azaz a MEEF-et, ahol pontosan ezekre a témákra fókuszálunk, ezekkel kapcsolatos programokat indítunk. Az első, már megvalósult és elérhető programunk a duális karrierprogram, melynek célja, hogy a sportolók az élsportolói pályafutásuk lezárása után sikeresen integrálódjanak a társadalomba, és civil karriert tudjanak építeni. Itt többek között
visszavonulásuk után. Ez egy pillére a projektünknek, ami nagyon jól megy.
Pénzügyi életpálya modellünk a második pillér, mely nemrég készült el. Ez egy moduláris képzésen alapszik, ami elérhető a sportolóknak, akik online videók és prezentációk kíséretében tudnak tájékozódni pénzügyeiket illetően. Szeretnénk a mentális egészségprogramunkat is elindítani, ami jelenleg tervezési fázisban van, ezt 2025-re tervezzük, illetve fókuszálunk egyéb területekre is: lesz még egy nagy projektünk, de ennek bejelentésével még várnék. Edukációval és kommunikációval is foglalkozunk, az esélyegyenlőségi projektjeink pedig a férfi és női sportolók, valamint a nagyváros és kistelepülés közti esélyegyenlőtlenségékre fókuszál és igyekszik felhívni a figyelmet.
Hogy látja jelenleg a MEEF működését?
Elsődleges célunk a tagok toborzása volt, ebben elég jól állunk, már most három számjegyű taggal bírunk, és ebben az nagyon örvendetes, hogy közvetlenül tudunk kommunikálni a tagokkal:
vagy bármit, amit fontosnak tartunk megosztani.
Ez pedig innentől már magától generálja az újabb tagokat, tehát nem kell hirdetnünk, ami fontos első lépés volt. A második az, hogy meg tudtunk nyerni magunknak olyan partnereket, akik szívvel-lélekkel, szívesen állnak az ügy mellé, mint például a Veszprémi Pannon Egyetem, aki az applikációs platformot biztosítja, és certifikált elismerést is tud adni, vagy egyszerűen csak eredetileg teszi a tananyagokat. De ilyenek azok a személyek is, HR-vezetők, cégvezetők, szakszervezeti vezetők – széles a paletta – akik úgy érezték, hogy ebben a projektben sok van, és akik idejüket, energiájukat nem kímélve vesznek részt a programjainkban.
Új korszak a távközlésben: egyesíti telekommunikációs szolgáltatásait a 4iG
Januártól a 4iG csoport One márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait. A januári márkabevezetést követően a One integrált ügyfélkiszolgálással és fokozatosan megújuló közös üzlethálózattal várja ügyfeleit. A 4iG csoport azt is bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG csoport és a One közép- és nagyvállalati üzletágának, Majoros Péter, azaz Majka pedig a lakossági üzletág márkanagykövete lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.