A szélsőséges időjárás ellenére is sikeres évet zár a food truckokat egybegyűjtő Food Truck Show Hungary Kft.:
rekordot döntött az eladott street foodok száma, ráadásul a kitelepülések mellett dupla annyi igény mutatkozott a minőségi utcai gyorsételekre is.
A sikereken felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a street foodok Európa-bajnokságát.
Ismét sikeres évet tudhat magáénak a Food Truck Show Hungary Kft. – 2019-ben összesen 280 rendezvénynapon, több mint 1 milló eladott termékkel és 250 food truckkal állt az eseményekre látogató milliós közönség rendelkezésére. A food truckokat tömörítő vállakozás idén 12 százalékos bevételnövekedést ért el a tavalyi évhez képest. A legsikeresebb food truckok, mint a Zing Burger, a Smokey Monkies vagy a Happy Churros forgalma az idei évben átlagosan 20-30 százalékos növekedést mutat, a kereskedők összesen pedig több mint 2 milliárd forintos forgalmat generáltak.
2019 legnépszerűbb street food eseménye az Andrássy úti Nemzetközi Street Food Fesztivál volt,
melynek keretében rekordszámú, közel 100 millió forint értékben értékesítettek ételt a kocsik összesen.
Az utcai rendezvények mellett megduplázódott a vállalkozás cateringforgalma is: idén kétszer annyian választották a food truckokat a hagyományos cateringgel szemben, ami összesen több mint 25 ezer eladott terméket és közel 200 ezer vendéget jelent.
Büszkék vagyunk rá, hogy a street food az utcáról képes volt beköltözni a rendezvényekre is, sőt egyre többen választják, mint cateringopciót. A nemzetközi ételek mellett a magyar konyha iránt is nő a kereslet, azonban még mindig lehetne változatosabb/sokszínűbb a kínálat
– mondta el Vad-Horváth Zoltán.
A Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője hozzátette, az idei év sikerein felbuzdulva a szervezet célja, hogy jövőre Magyarországon rendezzék meg a nemzetközi Street Food Európa-bajnokságot, amire a verseny főszervezői is nagyon nyitottak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.