Kevesebb hagyományos, ám több hevített dohányterméket értékesített a Philip Morris International az első fél évben, amikor a cég nettó árbevétele 13,804 milliárd dollár volt, az egy évvel korábbihoz képest 4,5 százalékkal csökkent, a nettó profit 3,773 milliárd dollár volt – közölte a cég.
A PMI füstmentes termékeinek nettó bevétele az első félévben elérte a 3,2 milliárd dollárt, ez a PMI teljes nettó bevételének már csaknem egynegyedét teszik ki. A vállalat célja, hogy 2025-re a teljes nettó bevétel 38-42 százaléka származzon a füstmentes termékekből.
Kiemelték, hogy
az alternatív dohánytermékek piaca egyre nagyobb szeletet hasít ki a globális forgalomból,
így a dohányipari cégek is felismerték, a hagyományos megoldások mellett érdemes füstmentes alternatívákkal megjelenniük a piacon. A PMI ezért teljes k+ f költségeinek 98 százalékát, és a kereskedelmi kiadások 71 százalékát fordította füstmentes termékek kutatására és értékesítésére tavaly.
Megemlítették, hogy az Amerikai Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszer-engedélyeztetési Hivatalának (FDA) legutóbbi döntése alapján az IQOS dohányhevítéses rendszer négy évre megkapta a lehetőséget, hogy „módosított kibocsátású dohánytermék” információ feltüntetésével értékesítsék – ezzel a PMI fejlesztése lett az első elektronikus dohánytermék a világon, ami megkaphatta ezt a minősítést, tekintettel arra, hogy az FDA bizonyítottnak látta, hogy a termék népegészségügyi szempontból kevésbé ártalmas.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.