A közép-kelet-európai régióban továbbra is Lengyelország a Porsche legnagyobb piaca, ahol 2017-ben összesen 1535 autó talált gazdára, 21 százalékos növekedést generálva a 2016-os évhez képest. A további kulcsfontosságú piacok közé tartozik Törökország 676 kiszállítással, Ukrajna 393 darabos eredménnyel, Csehország 372 autóval, valamint Magyarország 365 eladott Porsche modellel, vagyis a Porsche Centrum Budapest ügyfelei Magyarországot a PCEE régióhoz tartozó 26 országból a ötödik helyre pozicionálták.
Az új Panamera és Panamera Sport Turismo modellek piaci bevezetésével a modellsorozat 230 százalékos fejlődést mutatott a korábbi évhez képest, de a Porsche kétajtós sportautói is folyamatos sikernek örvendenek a közép-kelet-európai ügyfelek körében: a középmotoros 718 Boxster/Cayman sorozat szignifikáns, 18 százalékos fejlődést ért el, az ikonikus 911-es pedig folytatta stabil növekedését, 3 százalékkal túlszárnyalva a 2016-os eladásokat.
https://www.vg.hu/vallalatok/porsche-nekifekszik-az-elektromos-autok-fejlesztesenek-777625/
A Macan modellsorozat szintén 3 százalékos fejlődést produkálva történelmének legjobb évét zárta a régióban, és 2017-ben a Macan sorban másodszor volt a legsikeresebb Porsche modell. A Macan eredményeit sorrendben a Cayenne követte, bár az előző generáció a tavalyi kivezetés okán enyhe visszaesést mutatott 2016-hoz képest.
“A Porsche Central and Eastern Europe értékesítési sikereit elsősorban a rendkívül erős termékpalettának köszönheti, aminek tavaly az új generációs Panamera modellek újabb löketet adtak” – mondta Marcus Eckermann, a Porsche Central and Estern Europe s.r.o. igazgatója, hozzátéve, hogy az idei évben is további, stabil növekedést várnak a régióban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.