Tizenkét cégcsoportot, köztük a Microsoftot, a Mastercardot és a Nespressot is sikerült megnyernie Kamala Harrisnak a közép-amerikai vállalati stratégiájához
– írja a Reuters.
A cégek vállalják, hogy elkötelezik magukat a térség iránt és a befektetéseiket helyben hajtják végre.
Az Egyesült Államok alelnöke szerint a régióban rejlő gazdasági lehetőségeket a privát szektorral való partnerség keretében lehet kiaknázni.
Az együttműködés keretében a Microsoft jövő júliusig kiterjeszti az internet hozzáférést három millió lakos számára. A Nespresso a kávé alapanyagai nagy részét El Salvadorból és Hondurasból fogja beszerezni, valamint 150 millió dolláros regionális befektetést vállalt 2025-ig.
A Mastercard ötmillió embernek segít integrálódni a banki szolgáltatások rendszerébe és egymillió kisvállalkozás online ügyintézését támogatják.
Harris hat területre fókuszál a gazdasági növekedés ösztönzésére.
Ide tartozik az élelmiszerhiány felszámolása, a közegészségügy javítása, a mezőgazdasági termelékenység növelése, a klímavédelem és a megújuló energiaforrások támogatása, a munkavállalás felpörgetése és a megfizethető internet elérés bővítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.