BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kamala Harris megtalálta a közös nevezőt a nagyvállalatokkal

A Microsoftot, a Mastercardot és a Nespressot is sikerült megnyernie.

Tizenkét cégcsoportot, köztük a Microsoftot, a Mastercardot és a Nespressot is sikerült megnyernie Kamala Harrisnak a közép-amerikai vállalati stratégiájához

– írja a Reuters.

A cégek vállalják, hogy elkötelezik magukat a térség iránt és a befektetéseiket helyben hajtják végre.

Fotó: Shutterstock

Az Egyesült Államok alelnöke szerint a régióban rejlő gazdasági lehetőségeket a privát szektorral való partnerség keretében lehet kiaknázni.

Az együttműködés keretében a Microsoft jövő júliusig kiterjeszti az internet hozzáférést három millió lakos számára. A Nespresso a kávé alapanyagai nagy részét El Salvadorból és Hondurasból fogja beszerezni, valamint 150 millió dolláros regionális befektetést vállalt 2025-ig.

Fotó: Ronda Churchill / AFP

A Mastercard ötmillió embernek segít integrálódni a banki szolgáltatások rendszerébe és egymillió kisvállalkozás online ügyintézését támogatják.

Harris hat területre fókuszál a gazdasági növekedés ösztönzésére.

Ide tartozik az élelmiszerhiány felszámolása, a közegészségügy javítása, a mezőgazdasági termelékenység növelése, a klímavédelem és a megújuló energiaforrások támogatása, a munkavállalás felpörgetése és a megfizethető internet elérés bővítése.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.