tervek közt, de más formában nem kizárt az állami szerepvállalás. Mindez különösen azután fontos, hogy a parlament elfogadta a nemzeti vagyonról szóló törvényt, amely nemzeti vagyonelemként említi a vasúti áruszállítást. Az öszszes állami tulajdon összeírása nem csak ezért fontos: a
45 000 milliárdosra becsült vagyon jó alap lehet ahhoz, hogy fejlesztésével és hasznosításával jussanak bevételekhez.
Pénzhiány miatt bizonytalan ideig jegelik a PPP-ben, azaz a magán- és a közszféra közös finanszírozásában készülő projektek megszüntetési terveit. Ugyan az NFM, sőt, Orbán Viktor miniszterelnök is azt ígérte, hogy több ilyen beruházás ezután nem lesz, a már futókból pedig kivásárolják a magánfeleket, ebből nem lett semmi – és most már nem is lesz, amíg nem szabadul fel 200 milliárd forint rá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.