A pénz 90 százalékát még mindig az olyan írott anyagokra, nyomtatványokra fordítják, mint a Sárga Oldalak, holott az emberek manapság már mindinkább inkább az internetet veszik igénybe helyi munkaerő-igényük kielégítésére - idézi a Frankfurter Allgemeine Zeitung Andreas Albathot, a tájékoztatások nyújtására szakosodott Telegate szolgáltató cég vezetőjét.
Ugyanakkor a nürnbergi GfK vizsgálata kiderítette, hogy a német polgárok évente 670 millió alkalommal keresnek valamilyen mesterembert, szolgáltatást. 250 alkalommal erre a célra az internetet és a klasszikus Sárga Oldalakat veszik igénybe, 100 millió ízben a telefonhoz nyúlnak, 56 milliószor pedig a CD-hez.
Az Internet azonban egyre hódit, s a lehetőségek figyelemre méltó példájaként említi a FAZ a 2006-ban alapított hamburgi Qype ajánlattevő céget, amely a honlapján már nem csupán azt mutatja használóinak, hogy melyik út vezet a legközelebbi orvoshoz vagy vízszerelőhöz, hanem azt is hogy ki a legközelebbi jó orvos vagy vízszerelő. Továbbá a honlap azt is közli, hogy a használók véleménye szerint a felszámított ár jogos-e.
Az Internet győzelme idő kérdése - idézte a FAZ az egyik szakembert, aki szerint a győzelem kivívása még néhány évig ugyan eltart, de utána jön a nagy lépés a nyomtatott anyagtól az Internet felé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.