Az M43-asnak ezt a rövid, az 5-ös és a 47-es út közötti szakaszát is várhatóan csak 2009 végén adják át. Ez egyben azt jelenti, hogy egy egész kis csúszás miatt is szalagátvágás nélkül maradhat a jövő év. Ha ez nem is következik be, akkor is az utóbbi évek negatív átadási rekordja lesz 2009.
Ugyanakkor a választási évben ismét rengeteg forgalomba helyezés lesz, már ha minden projekt a tervezett határidőre elkészül. A köz- és a magánszféra együttműködésében épülő M6-os/M60-as szakaszokkal együtt 2010 egyenesen a rekordok évének ígérkezik: a sztrádahálózat ugyanis több mint 200 kilométerrel bővül, s emellett az M0-s déli szektorában egy hétkilométeres szakasz 2x3 sávosra bővül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.