Így érthető, hogy a vidéki szállodák sem akarnak lemaradni, egy hasonló akcióról, annak ellenére, hogy a vidéki szállodákban a belföldi vendégek aránya a külföldieknél jóval magasabb. Budapesten a külföldi vendégek a teljes forgalom több mint 70 százalékát adják.
A vidéki szállodákat elsősorban a környező országokban: Szlovákiában, Ukrajnában, Romániában és Horvátországban népszerűsítik, ezekből az országokból ugyanis gépkocsival is elérhető hazánk, s az utazási kedvet kevésbé befolyásolják az elszabadult repülőjegyárak.
A számítások szerint mintegy 4 miliárd forint többletbevételt, s 60 ezer vendégéjszakát hoz Budapestnek a 62 szálloda és 11 turisztikai szolgáltató bevonásával zajló Budapest Winter Invitation (BWI) kampány – tájékoztatta a VGO-t Niklai Ákos, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. igazgatósgának elnöke.
Az idei BWI kampányról további részleteket a keddi Világgazdaságban olvashatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.