A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara hibának tartja, hogy Budapest közlekedésfejlesztési tervének kidolgozásakor nem egyeztettek a kereskedőkkel és az iparosokkal. Tegnapi elnökségi ülésére ezért meghívta Molnár Lászlót, a tervet kidolgozó Főmterv Zrt. elnök-igazgatóját. A 2020-ig terjedő koncepcióban szerepel például az ötös metró és több új Duna-híd is. A költségek 1800–2600 milliárd forintra rúgnának, amelynek egy részét a 2012-től bevezetendő dugódíjból fedeznék. A közlekedésfejlesztési koncepciót csütörtökön tárgyalja a Fővárosi Közgyűlés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.