Ez azzal járhat, hogy a Közlekedési Operatív Programban (KözOp) elnyert támogatások kiegészítésére egyik megyeszékhelynek sem lesz elég pénze.
A KözOp beruházásait kezelő Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél (NFÜ) a Népszabadság annyit tudott meg: a már elfogadott három nagyberuházás célegyenesbe fordulásáig valószínűleg nem adnak szabad jelzést a "Városi közösségi kötöttpályás közlekedés fejlesztése" címen jegyzett, 163,73 milliárd forintos uniós támogatási keretet terhelő újabb pályázatoknak.
Az NFÜ-nél elképzelhetőnek tartják a villamostenderek támogatási szerződésének módosítását is, ami lehetővé tenné a fejlesztésekre fordítható uniós források növelését.
A forint árfolyamkockázatát azonban az érdekelteknek közösen kellene vállalnia a kormánynak és a városoknak a finanszírozásban való részvételük arányában - olvasható a lapban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.