A szakemberek szerint a magyar szállodák átlagos szobaára (ARR) 10-20 százalékkal marad el a tavalyitól. A szereplők úgy látják, kénytelenek versenybe szállni, de az árcsökkentés hosszú távon a fenmaradást veszélyezteti.
A szállodák már az év első három hónapjában 12 százalékkal kevesebb, 40 milliárd forint bruttó árbevételt könyveltek el tavalyhoz képest. „A gazdasági krízis mellett a turizmus is válságidőszakot él át” – summázták röviden az ágazat helyzetét a Budapest Summer Adventure akciót ismertető tegnapi sajtótájékoztatón a szakértők.
A nyári és az őszi forgalmat célzó kampányra összesen 140 millió forint jött össze, ez a tervek szerint elég lesz arra, hogy valamelyest kompenzálja a vendégszám csökkenését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.