Ha Brüsszelben is rábólintanak a javaslatra, akkor az 1-es villamos elérheti a Budafoki utat, vagyis egy átszállással elérhetővé válik szinte minden fontosabb dél-budai vonal. A pesti oldalon a 3-as villamosnak is a déli részét építenék tovább, ott a vonal a Duna-partig érhet, és Pesterzsébet felső állomáson csatlakozhat rá a ráckevei HÉV vonalára.
A beruházás része a meglévő vonalak modernizációja is, azaz felújítják a síneket, korszerűsítik az elektromos hálózatot, és új villamosok beszerzése is a tervek közt áll.
A projekt összköltsége a mostani elképzelések szerint közel 41 milliárd forint lesz. Ebből 37,7 milliárd forintra pályáznak most az európai uniós forrásokból. Az igénylet összeg nagyobb része, 32 milliárd jönne EU-támogatásként, 5,7 milliárdot pedig az Operatív Programon belüli magyarországi forrásként tennének hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.