"Az M4-es autópálya Abony–Fegyvernek közötti szakaszra vonatkozó belső ellenőrzési vizsgálat befejeződött, annak dokumentumai egyelőre még nem nyilvánosak" – válaszolta a Népszabadságnak a Miniszterelnökség. A Lázár János miniszter által bejelentett ellenőrzést övező titkolózást azzal magyarázzák, hogy az állítólag Brüsszelben megfogalmazódott kartellgyanú miatt nem csupán a tárca belső ellenőrei vizsgálódtak.
Április derekán a GVH is belevágott, hogy kiderítse: ki kell-e nyomoznia, a március végén leállított sztrádaépítés múlt pénteken felmondott kivitelezői szerződései milyen körülmények között születtek.
A kérdés, hogy a Közgép és az A-HÍD, illetve a Colas–Swietelsky párosa, valamint a Strabag összebeszéltek-e, mielőtt 2013 nyarán leszerződtek a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.-vel az M4-es Abonyt Fegyvernekkel összekötő, három szakaszra bontott mintegy 29 kilométerének megépítésére. A versenyhivatal egyértelmű állásfoglalására azonban egy ideig még várni kell.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.