A Lidl Magyarország a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, ennek során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só és cukor mennyiségét. A program alapját az adja, hogy
a magyar férfiak az ajánlott napi sómennyiség több mint háromszorosát, míg a nők a bő kétszeresét veszik fel.
A túlzott hozzáadottcukor-bevitel pedig túlsúly, illetve elhízás kialakulásához vezet, ami a diabétesz kialakulásában kockázati tényezőként jelentkezik. Ezzel összefüggésben innovatív és felelős gazdasági társaságként a német hátterű diszkont hazai leányvállalata folyamatosan törekszik a kiegyensúlyozott étrend támogatására, ami a termékfejlesztési stratégiájának kialakításakor is meghatározó szempont volt.
A folyamatos optimalizálás eredményeképpen a só esetén a 2019-es 18 tonna megtakarítást 24 tonnára növelték tavaly, míg a cukornál ez 196,3 tonnáról 335,8 tonnára nőtt, az ízélmény befolyásolása nélkül – hívta fel a figyelmet Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta, hogy a magyar emberek egészségének támogatása az élelmiszer-kiskereskedelmi lánc stratégiájának egyik alappillére. Akciós újságjában a Lidl immár külön felületet szentel arra, hogy edukálja a fogyasztókat. Az áruházlánc a további fejlesztések révén arra is törekszik, hogy minél több terméke, minél nagyobb arányban tartalmazzon
természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok, valamint színezékek hozzáadása nélkül.
A mentes termékek megbízható és egyre bővülő kínálatával a speciális táplálkozási igényt követőknek is segítséget nyújt a vállalat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.