A Borsodi Sörgyár tulajdonosa, a Molson Coors Beverage Company és a Diageo – melyhez olyan márkák tartoznak mint a Johnnie Walker, a Smirnoff és Guiness – szerdán jelentette be megállapodását, melynek értelmében a Molson Coors segít a Diageo sörmárkáinak magyarországi terjesztésében a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével. A megállapodás 2022. január 1-vel lép életbe.
Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét.
– mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.
A Molson Coors is üdvözölte a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.
Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz
– értékelt a cég részéről Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
A Guiness egy sötét, ír, száraz stout (fekete sör), mely a világ egyik legsikeresebb alkoholmárkája. A Guinesshez hasonlóan a Kilkenny is ír eredetű, ám nem fekete, hanem egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör, míg a Hop House 13 Lager egy duplakomlós világos sör, szintén Írországból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.