A vizsgált szilveszteri időszakban, 2021.december 31. 0 óra és 2022. január 1. 23 óra 59 perc között az előző év hasonló időszakához képest nagyságrendileg azonos mennyiségű hanghívást indítottak, de átlagosan 15-20 százalékkal hosszabb hívásokat bonyolítottak a
Telenor ügyfelei. A vizsgált két napon belül az indított hívások számát tekintve az újév első órájában kiugró mennyiségű hívás indult, ez a környező órákhoz képest
6-13-szoros növekményt jelentett, amely még a teljes ünnepi időszakot vizsgálva is egy rekorder órának számított.
A más országokba indított (nemzetközi) hívásoknál megfigyelhető, hogy az év utolsó napján, az esti órákban többen telefonáltak külföldön élő barátaiknak, családtagjaiknak, mint egy átlagos nap estéjén, és az újév első órájában több országba – például az Egyesült Királyságba, Lengyelországba, Romániába – kiugró mennyiségű hívás indult; többszöröse az ezt megelőző és követő órákhoz képest.
A szilveszteri adatforgalom az éves növekedési trendeket némileg meghaladva az előző év hasonló időszakához képest 15 százalék forgalomnövekedést hozott.
Az sms szerepe a tavaly szilveszteri időszakhoz képest csökkent, idén 10 százalékkal kevesebb rövid szöveges üzenetet küldtek a Telenor ügyfelei ebben az időszakban. Önmagában az idei időszakot vizsgálva látható, hogy az SMS az újévi köszöntés eszköze volt: az éjfél utáni órában az előző és azt követő órákhoz képest 3-8-szorosára nőtt a forgalom.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.